woensdag 16 januari 2013

WOW: bezig op woensdag


Zo, maar weer eens wat 'works in progress' vandaag. Mijn bolero begin al wat te lijken, begonnen bij mouw en zo via het rugpand door naar de volgende mouw. Daarna komt er een hele cirkel omheen als kraag/voorpanden en onderrugpand. Ik ben nu met de 3e bol bezig, mooi hoe die kleuren overlopen hè, en deze foto laat nog niet eens de warmte van de kleuren zien.


Van een handwerkvriendin kreeg ik dit grote teneriffewiel te leen om uit te proberen. De doorsnee van het kant wordt haast 20 cm, past net in mijn SAL boek (tja, ik weet het, het is nog geen februari - maar ik kon het echt niet laten...)


Liet ik laatst nog wat winterbloeiers zien, die al het verlangen naar de lente oproepen.... nu ziet mijn tuin er toch een beetje anders uit! En terwijl de katten binnen lekker warm op de bank liggen, is de tuin van de vogels, het vliegt af en aan. Ik had gehoopt vandaag een blauwe lucht en een zonnetje te zien, maar het motsneeuwt nog... nou ja, de dag is nog niet om...


Wil je zien waar anderen mee bezig zijn op deze winterse woensdag, kijk dan op Esther's Blog.

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie kleuren van je breiwerk, dat komt vast en zeker in orde!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je breiwerk groeit lekker!
    Succes met het teneriffewiel, ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corina, wat een schitterende dingen laat jij zien en wat maak je veel mooie dingen! Vooral je frivolité zal mijn Mams erg mooi vinden, zij maakte het vroeger ook! Heb geen idee waar dat Teneriffe wiel voor is, dus daar ben ik heel benieuwd naar!
    Veel plezier met alle steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!