maandag 21 januari 2013

TIAS dag 4


Vandaag verscheen dag 4 van de TIAS. Van 't weekend heb ik eindelijk het kerstkleed van de tafel gehaald en deze ligt er nu op, precies de goede kleur heel toevallig. Jullie al enig idee wat het gaat worden?

Verder heb ik even niet veel te laten zien, ik werk aan wat grotere projecten waar nog niet veel aan te zien valt, of aan projecten/projectjes die ik nog niet kan/mag laten zien... (En met weer een verse verkoudheid ligt het tempo ook wel beduidend lager.)

Enne... de katjes spelen soms overdag wel in de sneeuw, maar liggen 's avonds opvallend veel en rustig binnen...


Ja, je ziet het goed, Molly ligt in haar meest relaxte slaaphouding (bovenaanzicht):


6 opmerkingen:

  1. Wat grappig, het lijkt precies of je een mandje gemaakt hebt bij de roos van het tafelkleed, idd precies de goede kleuren! Ik heb geen idee wat het dan wordt, ik ben benieuwd. Beterschap verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou zo maar kunnen dat het een bloemenmandje wordt.

    Hé.....zie ik daar een bekend kleedje...?

    En ik geef die katten groot gelijk om 's avonds 'n lekker lui plekje op de bank te zoeken,alhoewel een echte kater toch vaak het nachtleven verkiest;-)

    Fijne avond en beterschap!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het is inderdaad net of het een mandje gaat worden, zo met die mooie bloemen er precies boven...
    Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
    Wat kunnen poezen toch geweldig goed ontspannen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gok op een bloempot of bloemenmandje Corina.
    En van die relaxte poezen heb ik thuis ook 4 exemplaren, leuk hé.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een spannende TIAS, nu denken we een bloemenmand, maar ra ra wat gaat het worden. Mooi tafelkleed heb je!
    Het is echt grote-poezen-geniet-weer, slapen, luieren en stovend op de verwarming van achter het raam naar de vogeltjes kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen vanuit Stockholm
    O wat is dat schitterend
    En wat een snoetjes van poezen
    gr joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!