dinsdag 28 november 2023

Popje van de maand november

 

November storm is de naam van dit pakketje van Pippilotta. Toen ik eraan begon was het heel toepasselijk, intussen is het winter hier... Ik had een drukke maand voor de boeg, dus maakte ik het mezelf deze maand makkelijk met een pakketje. Ik hoefde er alleen nog garen bij te zoeken. Hier en daar heb ik iets andere kleuren genomen dan het origineel. Een vilt popje maken was lang geleden, maar echt wel weer leuk...

Nog 1 maand te gaan in deze challenge... Ik ben met iets bezig, maar het kan ook zomaar nog iets kersterigs worden... We zullen zien...

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi popje, die paraplu vind ik super! Ze hangt heel mooi zo voor het raam, het is op de foto net alsof ze echt buiten vliegt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!