zondag 19 november 2023

Foto's week 46: de eerste sneeuw - deel 1

 

De week begon vooral nat, maar al wel kouder... 

Dinsdagochtend was het een klein beetje wit. 

Woensdag een klein boswandelingetje tussen de bedrijven door.







Donderdag was het dan zover... 


Vanuit m'n kantoor zag ik hoe het langzaam wit werd... 


Later moest ik naar Broaryd, hier Södra Hestra kerk... Het was aardig wit geworden toen ik weer op huis aan ging... 





Thuis ook even een paar foto's:





Hond uitlaten om 16 uur, het blauwe uur... 





Tja, je weet dat ik sneeuw foto's leuk vind om te maken, dus ik heb er veel te veel. Wordt vervolgd... 

1 opmerking:

  1. Sneeuw! Krijg jij ook kriebels in je buik bij het zien van de eerste sneeuw? Of zie je wat op tegen een lange witte winter? De plaatjes zijn veelbelovend, ik geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!