vrijdag 3 november 2023

Foto's week 43

 

Maandag was het nog even mooi genoeg voor een paar foto's... 

Geen vorst deze week, dus de pompoen kon weer gewoon buiten staan. 


Blauwe bessen (Amerikaanse bosbes) verkleurt mooi rood. 

Nog mooi de laatste zo'n op de boomtoppen... 


Nog een klein beetje licht na het avondeten... 


Soms brengt een huisbezoek je op mooie plekjes... 




De esdoorn thuis is ook mooi... 


Woensdag kwamen m'n ouders uit Nederland op bezoek, en op donderdag reden we een rondje langs alle kerken van onze gemeente waar ik werk, onder andere in Sandvik. Ik maakte alleen geen foto's van de kerken... 







's Avonds nog met de hond uit is al best donker... 



Ook in het beukenbos was het mooi zaterdag... 





Zondag nog even het bos in met de hond. 



Helaas zijn ze weer volop bezig, het pad is een blubber bende, als je er al heen kunt... Ik mis het bos, kan er nu regelmatig niet heen, of er wordt gejaagd, of het is te donker... En dan nog dat gekap...




De nieuwe week begon met iets mooier weer. Dus volgende week heb ik weer mooie foto's voor jullie. 


2 opmerkingen:

  1. Ik geniet van jouw mooie foto's. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie herfstkleuren, daar kan je nooit genoeg foto's van maken. Gezellig dat je ouders kwamen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!