donderdag 2 maart 2023

Het bos week 8 en een nieuwtje

 

Steeds vaker zien we blauwe lucht en zon! Dinsdag 21/2

Donderdag had ik om 11 uur een afspraak, dus heb ik 's morgens maar een extra lange wandeling met de hond gemaakt. Helaas niet zo mooi zonnig, maar droog, ook al was er een beetje wit gevallen.












Vrijdag bewolkt en sneeuw.


Zaterdagochtend koud, maar mooi. Nou ja, de wind was koud, zonder wind was het eigenlijk gewoon lekker fris.









Genieten! Al smaakt die koffie dan wel extra lekker als je weer thuis bent.





Schrik niet als het de komende tijd misschien wat rustiger wordt hier, ik ga vanaf 1 maart werken als Diaconie assistent in onze kerkelijke gemeente. Daar heb ik super veel zin in, 20 uur per week, in elk geval tot eind november. Vooralsnog lijkt het goed te combineren met gezin en de weekendbaan (elk 3e weekend) die ik al heb. 


Het ziet er naar uit dat ik nog steeds op maandag wel tijd heb voor m'n blogjes, zoals ik dat meestal doe. Dan schrijf ik in een keer alle blogjes voor de hele week. Maar qua handwerk zal het wel iets langzamer gaan. Misschien verandert er hier niet eens zo heel veel. Maar maak je dus niet ongerust als ik wat stiller ben hier, dan heb ik gewoon even andere dingen te doen!


3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!