donderdag 14 juli 2022

Rendier

 

Niet dat ik niks te bloggen heb, maar nog steeds bezoek van mijn zusje, en twee verjaardagen gevierd... Gewoon even niet veel tijd om te bloggen... Maar genoeg verhalen opgedaan voor heel wat blogjes met alle leuke uitstapjes, dus als ik weer tijd heb... 

M'n zusje kocht een leuk haakboekje van Svarta Fåret, ik was het alleen niet eens met het rendiertje erin. Ik kon niet nalaten te testen of die niet een beetje leuker kon... 

Wat vind jij? Missie geslaagd? 

3 opmerkingen:

  1. Missie geslaagd ;) Leuk dat je zus er nog is, lekker van genieten, het bloggen komt wel weer. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jazeker, jouw versie is zoveel leuker dan die uit het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer geslaagd. Nu met een normale snoet, die in het boekje leek een varkenssnoet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!