woensdag 4 mei 2022

Klackmatta week 14 - Af!

 

En klaar! 14 weken mee bezig geweest, hakvormpjes ('klack' is Zweeds voor (schoen)hak) geknipt van vilt, er iets op gemaakt, festonrandje rond en nu alles aan elkaar gezet.



Nee, poes, even geen poezenschaduw alstublieft...

Dank u.


Heerlijk op m'n stoel, al is ie daar eigenlijk een beetje te mooi voor geworden.

Die van Willeke (mijn zusje) zien jullie HIER. Was een leuk project, hoewel ik had gehoopt dat er meer mee zouden doen. Gelukkig was dit iets wat ik toch al wilde doen, en heb ik genoten van het hele proces. Wil je de eerdere berichtjes nog eens teruglezen, HIER vind je alle eerdere berichtjes over dit project. Nu eerst dingen afmaken, en natuurlijk verder met klussen en tuinieren...

4 opmerkingen:

  1. Jouw eind resultaat ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap nu pas dat het een soort van kussen is. En daar is het inderdaad te mooi voor! Tja, het zou zeker leuk zijn als er meer mee zouden doen. Ik vond het wel leuk om jullie vorderingen steeds te zien. Het is qua techniek en alles niet wat ik leuk vind om zelf te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het is eigenlijk echt te mooi geworden voor een kussen! Half/half ben ik nog steeds van plan om (te laat weliswaar) aan te haken nu ik mijn dekenproject af heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. creatieshaken-ria10 mei 2022 om 13:21

    Het word zeker mooi misschien als hanger gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!