woensdag 4 december 2019

Eenhoorns


Tja, als meisjes mama kom je niet onder de eenhoorn uit lijkt het wel. Dochter (5 jaar) is er in elk geval dol op. Nou ja, met al die decemberfeesten voor de deur kunnen we daar wel wat mee. Perfecte schoencadeautjes ;-)


Deze is van vilt, het patroontje vond ik op Dimipix, heb het een klein beetje aangepast en mocht ik deze ooit nog eens willen maken, dan zijn er nog wel dingen die ik dan anders zou doen, maar voor nu is deze best leuk geworden, niet?


Deze maakte ik zelf, met een beetje inspiratie van Instagram/Pinterest. Wat nagetekend eerst, en uiteindelijk zoveel veranderd dat het nauwelijks meer te herkennen is. Ik wilde graag een miniversie maken, omdat ze het vaak fijn vindt iets kleins bij zich te hebben, dat ze in een zak kan steken.


En nog eentje gehaakt, patroontje van Janna Li Janke, van het blog Garngalning, in de lijst aan de linkerkant staan links naar haar patronen (in het Zweeds), onder de naam 'Hästvärelser" vind je deze. Patroontje is voor zittende of staande paardjes, met of zonder hoorn of vleugels. Gehaakt met Ulla wol van de Rusta en haaknaald 3 mm.

Sssst... ben ook nog een grotere aan het naaien, meer een pop-achtige eenhoorn...

4 opmerkingen:

  1. haha schattig hoor :D Die met die glimmende hoorn is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, meisjes zijn er over het algemeen dol op. Geniet er maar van, want voor je weet willen ze niets meer weten van de kleur roze, sprookjesachtige dingen enzovoorts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, al die verschillende eenhoorns, daar is ze vast en zeker blij mee. Nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt.... krijgen we de Sssst op te zien? Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!