zaterdag 28 april 2018

Arsenic & Old Lace afghan


Het is intussen al weer een aantal jaren geleden dat ik die deken breide, maar de patronen die ik toen vertaalde staan nog steeds op mijn blog (zie bovenaan tab 'gebreide deken patronen') en zo af en toe krijg ik een berichtje van iemand die ze breit, of stukjes gebruikt in een eigen deken. Erg leuk, ook al heb ik dit patroon niet zelf bedacht. En onlangs kreeg ik zelfs foto's toegestuurd via de mail van een leuke kleurrijke versie gebreid door Maria.


Het eerste blok in nog wel een van m'n favoriete kleuren! Hier een selectie van haar foto's, leuk hè om 'm in andere kleuren te zien!





Heel veel breiplezier Maria!

En heb je ook iets gemaakt met inspiratie van mijn blog/workshops en vind je het leuk om dat hier te laten zien, stuur me een mail! M'n mailadres vind je via mijn profiel.

3 opmerkingen:

  1. jaaa deze deken staat ook op mijn lijstje was het verjaardagscadeau van Maria voor mij.
    Het wordt wel nbajaar denk ik voordat ik daaraan begin eerst maar eens kleuren kiezen Leuk blog ik volg je inmiddels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very beautiful both great colors but I love the first it would go in my house 😀

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!