zaterdag 4 maart 2017

Zeepaardje


Vandaag was weer de halfjaarlijkse frivolitédag in Tiel van de landelijke Frivolité(k)ring. Van de patroontjes van de workshop had ik er een in december al gemaakt om te testen. Het oorspronkelijke patroon is van Jane Eborall en vind je in het Engels HIERHelga vertaalde het patroon in het Nederlands en schreef het om voor naaldfrivolité. Die versie heb ik toen getest. En nu de dag voorbij is, mag ik 'm laten zien. Ernaast was nog een patroontje, en daar heb ik een garentje voor gekocht en ben lekker daar aan begonnen, een veel makkelijker patroon, waarvan het me wel leuk leek als het een beetje zou passen bij het zeepaardje. Het wordt namelijk een inktvisje. Alleen heb ik weer teveel gekletst, dus af is die nog lang niet. ;-) 


4 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!