dinsdag 1 mei 2012

Katjes


1 mei vandaag, tijd voor een update van de katjes (Miezmiezmiez) naar het ontwerp van Regina Grewe. Het 6e katje al weer in de rij. Na dit katje komt er nog één, die update staat gepland op 1 augustus, maar ik hoop de mijne toch wel eerder af te hebben. Ik hoop dus op 1 augustus niet alleen het katje te kunnen laten zien, maar ook wat ik heb gedaan (nu nog van plan ben) om te doen met de rij katjes. Hier is de rij tot nu toe:


Spooky ligt tegenwoordig weer elke avond strak naast me, of op schoot als ik zit de handwerken op de bank, zo gezellig!


Maar is de deken (de Arsenic & Old Lace Afghan, zie pagina bovenaan) verlaten, dan kan ik 'm bij terugkomst ook zomaar zo aantreffen (tja, Molly en Filos oefenen in synchroon slapen):


5 opmerkingen:

  1. Ohh how dute your patch is!! And your sweet little cats look realy the same as ours were, unbeleavalbly, on this wonderful blanket!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt die miezemiez toch mooi Corina,en zo grappig met Spooky als voorbeeld.
    Je afghan wordt gretig in gebruik genomen.
    Ze hebben het maar wat naar hun zin bij jou.|
    Wat heerlijk om een poes/kater te mogen zijn, wat een leven !!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefies , zowel de echte als de stoffen katjes.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, wat een leuke poezenquilt wordt dat! De oogjes zo lekker fel en groen, hartstikke leuk gedaan Corina.
    Heerlijk om te zien hoe je poezen lekker liggen te slapen. Zomaar op je mooie deken.., bij mij mag ook alles hoor.. Ik kan ze niet weerstaan!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!