zaterdag 14 januari 2012

Webwinkel


De laatste tijd had ik lekker verkocht, dus vandaag de webwinkel maar eens aangevuld met dingen die ik al eens  eerder heb gemaakt. Intussen heb ik zoveel dat m'n eigen seizoenstafel meer dan vol kan staan, dus van lieverlee ga ik er dingetjes van in de webwinkel zetten. Nu een heel voorraadje, waar deze foto ook deel van uit maakt, later ook nog lentedingetjes.


Dan zijn de sokken van m'n tante toegevoegd aan het assortiment, deze foto geeft een idee van haar breiwerk.

Laatst nog wat gehaakt op bestelling, voor die toiletrolhoedjes blijft toch zo af en toe een aanvraag komen, grappig hè?

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je webwinkel loopt. Die hoedjes heb ik ook gemaakt, ze zijn heel leuk alleen we hebben geen hoedenplank meer. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat het zo goed verkoopt via je webwinkel.. Had ik nooit gedacht, misschien moet ik me er ook maar eens aan wagen..
    Die popjes op de bovenste foto zijn zo lief om te zien!

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!