maandag 16 januari 2012

TIAS dag 3 en huisdieren


Na dag 3 maar weer een fotootje, nu met een 2 euro munt ernaast, zodat je een idee hebt van hoe klein het is. Wat denken jullie dat het gaat worden? Ik heb wel een ideetje, dat nog steeds mogelijk is, dus we wachten maar af...

Deze foto wilde ik jullie toch niet onthouden. Wat een schatjes zo hè, moeder en zoon:


Op sommige foto's van haar zie je maar 1 oog, en dat klopt. Ik krijg nog wel eens de vraag wat er met haar gebeurd is, maar dat weten wij ook niet. Dat had ze al toen ze als jonge kat bij ons aan kwam lopen. Wij vermoeden dat dat oogje gewoon nooit open is gegaan. Ik kan me niet voorstellen dat mensen een kat eerst laten opereren waarbij het oogje keurig dichtgemaakt wordt en vervolgens haar in juli kwijtraken en nooit meer zoeken.

Tussen de foto's van afgelopen jaar vond ik ook nog een leuke foto van al mijn mannen (uitgezonderd de echtgenoot):


Zie, als ze maar de ruimte hebben kunnen Milo en Stitch best samen met Daffy. Filos de kat vindt het toch wat té spannend, al die fretten los in de kamer. Hij bekijkt het vanaf buiten.

4 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een fijn haakwerk!
    Ik denk dat ik wel weet wat het gaat worden: mooi :-)
    Die blauwe kleur is ook zo prachtig intens. Het doet me een beetje denken aan een sluiting van een vestje van vroeger...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik lees net in het andere bericht (en ja, dat had ik dus al eerder gelezen) dat de kleur paars is en dat is ook heel mooi!

      Verwijderen
  2. Allereerst super bedankt voor het doorgeven van de site waar u uw materialen bestelt. Hoop dat ik u nog een keertje lastig mag vallen. Zou u mij advies kunnen geven wat een leuk boekje of patroon is om mee te beginnen en welke materialen je nog hebt voor de basis ...

    Alvast weer bedankt

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corina, bij het lezen van jouw blog heb ik één grote vraag: hoe gaat het tussen jullie katten en de fretjes? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die banjers van ons ze hier zouden accepteren. Bedankt voor je leuke commentaar op mijn blog. Groetjes, Anne Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!