maandag 29 augustus 2011

Rupsje & Peer


Bijna af zijn ze, Rupsje en Peer, ik ben nu op vakantie in Oostenrijk (al een week, hadden jullie lekker niet gemerkt, hè?), morgen gaan we weer huiswaarts. En dit pakketje had ik meegenomen om te maken, ik had alleen te weinig vulling meegenomen, beetje onderschat hoe groot de peer werd. Dus thuis nog even verder vullen en dichtmaken aan de onderkant. En het rupsje moet nog een ingetekend gezichtje krijgen. Het beestje rechts stond hier in het huisje, past er wel grappig bij hè. (Nee, ik zal 'm braaf hier laten staan!) 


Nou ja, foto's als ie echt af is, komen dus wel als ik weer thuis ben, dan ga ik ook weer bij jullie bijlezen en wat foto's van onze reis laten zien!

8 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! ik onderschat ook heel vaak hoeveel vulling ik wel niet nodig ben! Het is inderdaad een mooie 3 tal zo.. toevallig zeg!

    Heerlijk hoor vakantie in Oostenrijk.. ben benieuwd naar je volgende blog!

    Goede/veilige terug weg!
    Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stel. Ik vind de peer zo eigenlijk ook wel leuk... beetje 'luchtig' Maar kan me voorstellen dat je hem lekker rond gaat maken. Goeie reis naar huis.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!
    goede terugreis!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ellende, dacht ik toen ik je berichttitel las; ik hoor m'n vader nog mopperen als er veel wormen in de appels&peren zaten..
    Maar dit is andere peer.., hahaha.
    Dus je zit nog lekker in Oostenrijk, tja ieder op z'n beurt hè..
    Wat een leuke foto bij je profiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook een groot rupsje, die lust wel een grote peer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is ook een groot rupsje die lust zo'n peer wel Wellicht de tweede keer dat dit geplaatst word maar er ging volgens mij iets fout.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben niet echt consequent, eerst is het een grote peer dan een grote rups. Nou ja , drie keer is scheepsrecht.lol

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!