zaterdag 13 augustus 2011

Naald


Weer een blokje voor de magic pillow, een naald, wel toepasselijk hè. Als achtergrond heb ik gekozen voor dit mooie rozenstofje. 


Laatst had ik alle blokjes weer eens uitgelegd, om te meten hoe groot ik 'm wil hebben, en hoeveel ik daar nog voor moet doen. Maar ja, als je dan even wegloopt om de camera te halen...





Eerst dacht ik 'm groter te moeten maken dan het origineel, maar dit lijkt me nu toch niet nodig. Ik ben nu wel over de helft met het aantal blokken...

3 opmerkingen:

  1. Haha! Afgegaan is plaatsvergaan! :)
    Leuke toevoeging Corina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Corina, deze naald. Hoe is het toch mogelijk dat poezen zo gek zijn op quilt's en wolvilt ;-)
    Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief zo die kat bij je lapjes. Wat is er met haar oog gebeurt ? ik zie dat je ook daar een lapje van hebt gemaakt. Heel persoonlijk wordt zo'n plaid. er zit ook een gebreid lapje tussen zie ik. Nu ben ik wel heel erg benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!