donderdag 5 augustus 2010

Knifty Knitter Sloffen


De sloffen zijn ook klaar, al is het er nog niet helemaal weer voor. Ik had bij m'n ouders even geneusd tussen de oude exemplaren van 'Mijn Creatieve Hobby' en de beschrijving voor deze sloffen staan in het winter 2007 nummer. Lekker warm en grappig om te maken. En eigenlijk best heel snel klaar.

In de beschrijving wordt er nog gehaakt langs de boordjes, maar dat vond ik niet zo nodig. Dan worden ze naar buiten gevouwen, maar ik weet zeker dat ik mezelf dan loop te schoppen. Ze zijn gemaakt op de groene breiring / loom, maar wel heen en weer, dus niet het hele rondje.

12 opmerkingen:

  1. de slofjes zien er lekker warm uit, heel goed voor de wintermaanden door te komen en mooi ogend ook!
    mvg marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuke sloffen zeg! En heerlijk warm zo te zien. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn leuk! Lekker warm, veel plezier van deze heerlijke sloffen!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, hoe heb je deze gemaakt? Ze zien er heel leuk uit. Heb je hier een werkbeschrijving van?
    Ik ben nog maar een beginnende breister. Dankjewel
    Oele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig slofjes en dat je dat op dat op die ring kan doen! enig
    Groetjes Joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je hier een beschrijving van? Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wouw zoek al eeuwen een patroon voor gebreide sloffen ik kan namelijk niet met 4 pennen breien honderden pogingen maar lukt niet is hier een beschrijving van

    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooohhhh.....wat leuk!!! 😀😀 I ga het ook proberen😀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb jij hier het paztroontje van aub

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook benieuwd of je een patroon hiervan hebt, lijkt me leuk om zelf te proberen. Ik hoor graag je reactie
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!