vrijdag 29 juni 2012

Kabels haken en 3 stroken HAL


Vandaag de laatste twee blokken van de derde strook gehaakt, en daarmee ben ik ook gelijk helemaal bij. In juli en augustus verschijnt er om de week een patroon, in plaats van elke week, dus nu gaat het ietsje langzamer. Het volgende patroontje verschijnt nu over twee weken pas. Lekker gevoel om helemaal bij te zijn!

Hier is blok 26, een gehaakte kabel - juist ja, ik wist ook niet dat dat kon, en het zag er behoorlijk ingewikkeld uit, maar uiteindelijk viel het mij reuze mee. En kijk, dat ziet er goed uit, toch?


Het blok van deze week was een heel stukje eenvoudiger (en minder werk), blok 27:


6 opmerkingen:

  1. Leuk, dat blokje met de gehaakte kabel. Ik wist ook niet dat dat kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om al drie volledige blokkenrijen te zien, je hebt een echte inhaalslag gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een tijdje geleden kreeg ik een boek in handen van allerlei haakmotieven. Ik stond versteld van de mogelijkheden! De kabel is erg mooi geworden.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit en wat ga je snel
    Fijn weekeinden , vanuit een regenachtig zweden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben al een tijdje op zoek naar een patroon van een gehaakte kabel. Kan je mij misschien helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat je de reactie hier ziet, ik kan helaas niet op een andere manier contact met je opnemen. A la Sascha heeft een patroon voor een armband met gehaakte kabel: http://sascha-lovetoknit.blogspot.nl/p/patronenpatterns.html Die heb ik ook gemaakt, super leuk om te doen en daarbij wordt de kabel goed uitgelegd. Succes!

      Verwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!