woensdag 13 juni 2012

WOW: ecovest


Ik ben vooral veel aan het breien. Het basispand is klaar, daar kan ik de schoudernaden gaan dichtmaken en  de armsgaten afwerken. Als sluiting kon er een bloem bij gebreid worden, en ik had nog een stukje over van het laatste voorpand, dus dat heb ik ook maar eens geprobeerd. Het was een aparte manier van breien, maar wel een leuk resultaat vond ik:


En nu rest er dan nog het breien van de sjaalkraag en de onderrand. Die onderrand staat intussen op de rondbreinaald:


En met deze regenachtige dagen ben je nooit alleen binnen:


Ja, en waar moet ik nu zitten?! (Gelukkig hebben we nog een bank...)
Wil je zien wat anderen doen op deze woensdag, kijk dan op Esther's Blog!

5 opmerkingen:

  1. Dit wordt een heel mooi zomervest! Nog even doorbreien en je zult er veel plezier van hebben. Die bloem ziet er intrigerend uit!
    LOL, een rijtje poezen, wat een rust, wat zul jij blij zijn met nog een bank en het uitzicht op dit grappige poesmooie rijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor. en geweldig die katten, wat zijn het toch heerlijke beesten he,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal een mooi vest worden. en wat een schitterende foto van poezen
    Groetjes Joke en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je reageerde op mijn log. Ik werd nieuwsgierig en ging ook hier kijken. En werd meteen volger. En op je pinterest staan geweldige links, dankjewel. Gaaf, he dat je op deze manier heel veel leuke dingen tegen komt. Alleen nog de pot met tijd vinden....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It has been fun watching your knitting grow, such lovely fine knitting!!!!! Looking forward to seeing it finished. Cheers Glenda Australia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!