woensdag 27 juni 2012

Wow: hal op woensdag


Een beetje saai wordt het misschien wel, maar ook vandaag heb ik niet veel anders te laten zien dan blokjes HAL. Dit is blok 24 'Shell Columns'. En blok 25, Repetition Stitch ziet er plat liggend zo uit:


Maar nu ik ze steeds voor het raam fotografeer, kon ik dat bij deze toch ook niet laten:


Tot zover heeft het vanaf zaterdag dit opgeleverd:


Nu alleen nog het blok van afgelopen week, en morgen komt er weer een nieuwe. Die twee hoop ik vrijdag te doen, en dan is deze derde strook klaar!

Vandaag maar eens zoeken op het web of ik nog leuke methoden zie om de blokken aan elkaar te bevestigen. Volgens patroon horen ze gewoon aan elkaar gehaakt, net als ik met de blokken heb gedaan, maar met de gebreide deken vond ik de tussenstroken zo leuk, dus wie weet doe ik hier ook wel zoiets... of iets met guimpehaken bedenk ik me nu, of... Dus als jullie nog leuke suggesties hebben, dan houd ik me aanbevolen!

Wat ik wil gaan breien na het ecovest (waar ik deze week niet zoveel aan gedaan heb), weet ik ook al, ben je benieuwd, kijk dan maar eens hier.

Willen jullie ook op deze woensdag weer zien waar anderen mee bezig zijn, kijk dan op Esther's Blog!

2 opmerkingen:

  1. It is getting longer and longer Corina???? How long do you usually make them????? So much work I hope it's nice and warm too. Cheers Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt toch nooit saai, ieder blokje is weer vernuftig anders! Je hebt daar een hele mooie rand blokken!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!