maandag 2 september 2024

Week 35 drukke week...

De heide bloeit nog. Maandag stapte de hond bijna op een ringslang en schrok daar zo van dat ze de rest van de wandeling met een boog om elke tak liep.



We kwamen niet met lege handen thuis. 


Dinsdag-woensdag was ik met de collega's op pad.


We waren eerst in Halmstad in een stalen kerk uit 1970 in een achterstandswijk.





Daarna waren we in Skåne (Höör).





Donderdag weer gewoon aan het werk. Deze libelle (bloedrode heidelibel) poseerde zo uitgebreid voor de foto...


Buien aan de lucht onderweg naar huis van Gnosjö waar ik een tolk klus had.


Grote spatten en onweer, thuis bleef het droog en het onweer bleef op afstand.





Vrijdag op kantoor, fijn met een koster die van bloemen houdt...


Zaterdag even in het bos struinen met hond.






Zondag de hele dag gewerkt, zag nog wel een jonge vos en een ree terwijl ik met een cliënt op de duofiets op pad was, maar daar heb ik geen foto's van. Toen ik thuiskwam zag ik dat de dubbele herfst anemonen open zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!