dinsdag 30 april 2024

Lama

Dat hondje van laatst smaakte naar meer, dus gelijk nog een dier gehaakt. Het heet een lama te zijn, al zegt dochter dat 't een ezel is. Hij moet nog een beetje geborsteld worden, eigenlijk.



Het patroon komt uit dit boekje van Chantal Goedegebuure. Nu haakt zij met Scheepjes, maar dat merk is niet zo goed verkrijgbaar hier. Gelukkig ging het ook goed met Maja van de Rusta. Ik nam naald 3,5 en daarmee was dit garen goed te haken. Ik dacht dat ik te weinig zou hebben, maar ik had nog over.


Hij was leuk om te haken. Nu eerst weer wat breien, hopelijk heb ik tijd om wat op te zetten van de week. Ik heb al wel een patroontje met naald en garen klaar liggen...


 

5 opmerkingen:

  1. I really like that llama you crocheted. Impressive to create something so beautiful with thread!
    Thanks for the presentation, have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk lief dier geworden, waarvan ik de soort inderdaad niet zo duidelijk vind. Op het eerste gezicht ging ik voor een schaap met grote oren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en schatje met die pluizige oortjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!