woensdag 25 oktober 2023

Sssst....

 

Niks verklappen aan dochter, maar ik ben aan het borduren voor haar. Nou ja, niet helemaal gepland, maar ik kreeg laatst een hele doos borduurspullen, en daar zaten ook twee gastendoekjes bij, waar bij de ene al een stukje op geborduurd was. Een G en wat bloemetjes. Nu begint dochters naam met een G dus ik dacht 'm maar af te maken voor haar. Ze houdt van paars, dus ik moest er wel iets paars bij zoeken...


Een deel van het bloemetje moest ik uithalen, daar zat een foutje in, maar toen kon ik dat motiefje afmaken. Het borduurpakket had eigenlijk gansjes, maar aangezien we daar niks mee hebben, wordt het iets anders.


Gelukkig is er online genoeg te vinden. Bijvoorbeeld via het leuke Ringcat account op Pinterest.


Speuren naar nog meer beestjes die zich in paars laten borduren en dan bloemetjes en blaadjes toevoegen zodat het een geheel wordt, had ik gedacht... 


Hopelijk krijg ik het klaar voor Sinterklaas/Kerst en vindt ze het leuk... Wat denken jullie, gaat dat goed komen?

5 opmerkingen:

  1. Het gaat je vast lukken! Veel plezier, het ziet er nu al leuk uit en uitnodigend om er verder aan te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk project! Ik denk dat het wel op tijd klaar is, want het is vast heel fijn om er aan te werken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het komt vast wel goed, ziet er nu al leuk uit, enne.....zal niks verklappen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja ik vind het nu al erg leuk worden.Je heb nog even de tijd hoop dat het gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de volste vertrouwen in jou dat het gaat lukken. Het ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!