woensdag 24 juli 2019

Stitch Meditations


Weinig handwerknieuws te melden momenteel, ik werk veel op het moment, en in de vrije tijd zijn er ook veel andere dingen die mijn aandacht vragen. En een paar testpatronen die ik nog niet kan laten zien. Maar 'iets' creatiefs doen is wel een behoefte, dus dan maar af en toe een klein vrij borduurseltje.


De lapjes zijn 10x10 cm.


Gewoon om maar ff een paar steekjes te kunnen doen, ik heb een doosje met wat garentjes, restjes en zo, en een stapeltje van deze 10x10 cm lapjes bij de bank staan. Gewoon lekker zonder plan een beetje borduren af en toe.


Sterkte met de warmte voor mijn Nederlandse volgers, hier in Zweden zou het nu ook naar de 29 graden moeten gaan...

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!