zondag 27 november 2016

Kantmarkt


Elk jaar organiseert de LOKK de Kantmarkt in Maarn en dat is zo'n mooie kantbeurs en niet zo ver weg, dat ik daar meestal wel probeer te zijn. Zo ook dit jaar.


Deze omslagdoek heb ik al vaker op de foto gezet, maar ik blijf 'm mooi vinden. Het ingelijste blad is ook kant, gemaakt met het garen dat eronder hangt.


Ik heb slechts hier en daar een foto gemaakt, ik vergeet vaak foto's te maken, zelfs als ik de camera in de hand houd. (oeps)


De veelzijdigheid verrast me elke keer weer. Kant wordt nooit saai, van heel modern, tot prachtige antieke kanten zoals deze. Traditioneel wit / crème of heel kleurrijk, super fijntjes of eigenlijk best grof, het blijft interessant.


Bij deze kraam heb ik heel lang staan genieten... wat was dit mooi.


Prachtig draagbaar kant. En het grote kleed eronder vond ik ook heel erg mooi.


Deze twee foto's waren van dezelfde stand (Michael Paryshev).


En uiteraard is het weer niet gelukt met lege handen thuis te komen. Maar dat was ook niet de bedoeling ;-)

1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!