zaterdag 10 maart 2012

Collage en UFO-update


Leuk hè? Deze collage maakte mijn schoonzusje voor mij. Zij was gistermorgen hier met Sam. Hij vindt het zo leuk buiten, kipjes voeren, schommelen op de schommelbank en natuurlijk op ontdekkingsreis door de tuin.

En ja, het is weer de 10e van de maand, tijd voor een update van het frettenborduurwerk. Deze keer ben ik niet zo heel hard opgeschoten, maar er is toch weer een stukje bij (alles wat boven de rechte rand uitsteekt). Deze keer laat ik alleen maar een detailfoto zien, anders wordt het steeds kleiner en verder weg.


Ik hoorde gisterochtend een boel gekwetter, en daar waren deze schuldig aan:


Leuk hè, zo'n setje pimpelmeesjes (ja voor die tweede moet je even zoeken, maar die zit er echt!)

3 opmerkingen:

  1. Corina, wat een heerlijke lentecollage!! Sam met z'n eigenwijze snoet en jij met je lentejas, helemaal super! :)
    En toch weer een ufo update! Goed te zien dat er steeds meer frettige kleurtjes komen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke collage en je borduurwerk vordert gestaag. Ja die pimpelmezen hebben het maar druk, bij mij zijn ze ook zo bezig. Groetjes van JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corina,

    Leuk,leuk....zie ik Sam ook weer eens,wat is het al een parmantig kereltje.
    Ja....op de mini boerderij bij tante Corina en oom Marcel is altijd iets te beleven voor deze ontdekkingsreiziger.

    Je zelfgemaakte jas is super mooi geworden en staat je leuk!!!
    En je frettenborduurwerk begint echt vorm aan te nemen, mooi!!!


    Ik wens jullie een fijne zondag!!!
    Lieve groeten,Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!