vrijdag 15 oktober 2010

Vest


Het is even geleden, maar nu het kouder wordt, heb ik ook weer zin om verder te breien aan dit vest. De tweede mouw is nu bijna zo ver dat de steken voor het voor- en achterpand erbij opgezet kunnen worden. De andere helft van het vest ligt al klaar. Daarna worden de delen op de rug aan elkaar gezet en komt er van voren nog een kraag langs. Dit was m'n eerste kennismaking met ajourbreien en het viel me op zich wel mee. Daarom durfde ik later ook aan de kantsjaal te beginnen (waar ik overigens een foutje mee gemaakt heb, en een hele poos heb zitten tobben om het goed te krijgen).

1 opmerking:

  1. Wowwww, dat wordt een warm pracht vest.
    Ik moets even heel goed kijken en ja dan zie je het patroon ietwat.
    In het echie natuurlijk beter, dat heb je met foto's!!!
    Ik denk dat je dit veel aan zult hebben, kriebelt het niet?
    Knuf en een super fijn weekend Corina.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!