donderdag 31 december 2015

Oudjaar 2015

Tja, wat heb ik dit jaar allemaal gehandwerkt? Hier een soort van overzichtje, alle projecten staan uitgebreider in eerdere blogjes beschreven. Hoogtepunt was natuurlijk het uitkomen van het Naaldfrivolitéboek van Hanke Hofstra en mij, en het geven van een aantal frivolité workshops.

Redelijk wat frivolité gemaakt ook, geloof ik, en veel gehaakt. Maar eerst even wat frivolité. Meegedaan met de TIAS van Jane Eborall, dat een schaartje bleek te worden:


Van de workshop van de Frivolité(k)ring

en

Maar ook gewoon zelf, wat patroontjes die ik zo her en der tegenkwam.




En veel kleine werkjes voor in de kerstboom, waarvan ik er hier slechts een paar laat zien:




Ik heb een kantboekje gemaakt:






En ik heb vooral veel gehaakt het afgelopen jaar. Dat ging het makkelijkst met een slapend kindje op schoot.











En wat snelle tussendoor projectjes, zoals dit:







En voor mijn dochtertje deze Poppie, met broekje, hemdje, schoentjes en jurkje:



Ik wens jullie een goede en veilige jaarwisseling, en hoop jullie in het nieuwe jaar hier weer te ontmoeten! 

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je veel gemaakt! En ik heb best wat gemist tussendoor geloof ik.
    Poppie blijf ik geweldig vinden!
    Jullie ook een fijne jaarwisseling met elkaar.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo jij heb niet stilgezeten;)
    fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2016..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne jaarwisseling en een gezond creatief 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat heb je veel gemaakt dit jaar. Ben weg van je frivolité hanger voor de kerstboom in twee kleuren. En je kantoboekje.... wat is dat mooi geworden. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!