vrijdag 18 december 2015

Engeltje


Afgelopen jaar heb ik super weinig gebreid, terwijl ik dat wel graag doe. Alleen af en toe op het werk steken opgezet voor iemand, of afgekant. Nu volg ik de Drops Kerstkalender en daar kwam het patroon voor dit engeltje voorbij. Ik vond 'm te leuk om niet te maken, een restje katoen, en een paar korte sokkennaaldjes en een paar avondjes prutsen (tussen de bedrijven door), en daar is een engeltje. Ik houd niet zo van die popperige engeltjes, maar deze vond ik wel leuk abstract, en heel leuk om te maken. Wil je 'm ook maken? Het patroon vind je HIER.

3 opmerkingen:

  1. Is dat even een schattig engeltje? Heerlijk zo even prutsen met een patroontje en wat materiaal - het geeft je echt voldoening om het op te hangen. En volgend jaar weet je weer precies hoe je er nu mee bezig bent geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hij is leuk! Ik heb hem ook langs zien komen. Nu ik het engeltje weer bij jou zie krijg ik zin om er aan te beginnen! Wat staat hij leuk in je boom...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! a knitted angel very unique love her!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!