woensdag 30 december 2015

Krans


Een paar weken voor Kerst had ik ook nog deze gemaakt, een krans, geïnspireerd door een Zweedse krans die ik zag in een tuintijdschrift.


Eigenlijk wilde ik 'm ook zo binnen ophangen, maar ik wist niet goed hoe en waar, en uiteindelijk is hij daar buiten blijven hangen.

Het was even piekeren hoe ik de krans mooi rond kon krijgen, en ineens zag ik het ronde dienblad op de tuintafel, met opstaande rand. Daar legde ik de takken in (rode kornoelje takken, wilgenkatjes, wilgentwijgen en een paar bijna zwarte takken van de prunus), zo bleven ze op spanning en kon ik de makkelijk vastbinden in een ronde vorm. Daarna stak ik er wat dennenappels aan, en rozebotteltjes van een wilde roos die zichzelf in mijn tuin uitnodigde.


1 opmerking:

  1. Wat een supermooie krans.
    Gewoon zo doorgaan in 2016, het allerbeste voor jou en je gezin.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!