maandag 18 maart 2013

Heart's Desire Update


Zo, het festonneren van dit blok is klaar. In plaats van het vogeltje uit het originele patroon, tekende ik er een fretje in. Hier een detail:


En omdat ik het zelf ook altijd zo leuk vind om overzichtsfoto's te zien, heb ik dan ook maar alles op de grond uitgelegd, en 5x de katten eraf gejaagd...


Ik heb dus links een gekko (reptiel), rechts een fretje (zoogdier), bovenaan een uil (vogel) en onderaan de originele bloem (flora). Op naar de hoekblokken dus...

En ik heb zowaar ook nog weer een nieuw HAL-blok gehaakt. Zoals je wellicht al had vermoed, was ik daar al weer een heel aantal weken niet aan toe gekomen. Intussen is het 58e blok al uit, maar ik heb dus nu pas blok 51 gemaakt:


Het heet Ruffled Rows en ook al viel deze niet bij alle deelnemers in de smaak, ik vond 'm nog wel geinig om te haken en vind 'm toch niet misstaan in het geheel.

7 opmerkingen:

  1. Wou wat een schitterende blokken en wat mooi van kleur
    fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt dit mooi en leuk dat je het patroon zo hebt aangepast. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Corina, hoe mooi met dat fretje erop! Echt geweldig! Het geheel ziet er ongelooflijk mooi uit, heel leuke stofjes heb je :) En je haakblok is ook weer geslaagd zoals altijd :)
    Groetjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat wordt hij mooi! Ik vind je eigen inbreng heel erg mooi.
    Succes met bijHallen, dat beloven nog leuke blokjes voor de meegenieters. Je ruffles zijn leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the additions you made to the blocks. I found that I got bored making 3 exactly the same when I was working on mine. Looking forward to the next update.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOOH Corina, Wat een prachtige blokken!!

    En een leuk gehaakt blok!

    Groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi blok en wat een prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!