woensdag 27 maart 2013

HAL update


Eh... nee Spooky, zo gaat dat niet. Ik wilde zo graag laten zien hoe de HAL-deken er nu uit ziet nu de 6e strook eraan zit, en er 54 van de 63 blokken gehaakt zijn... maar zo zien ze er niks van hoor!


Zo gaat dat veel beter! Het wordt al een lekkere maat (en gisteravond heb ik er al onder tv liggen kijken, met Spooky erop...)

Tja, dit is wel een echt Spook-en-ik project, kijk maar, hier was ik nog bezig met het vastzetten van de strook...


Op naar de laatste 9 blokken!

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk samen met spook, en dan lekker de nageltjes er in.
    Is natuurlijk lekker die warme lap om op te liggen, Maar hij wordt prachtig.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig...zo saampjes! Het lijkt me echt geweldig om ook zo'n haakblokkendeken te hebben...
    Ik vind hem heel mooi worden!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt erg mooi en ja die Spooky even keuren hoort er ook bij toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige presentatie van je bijna af plaid. Mooi wordt ie. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een waar samenwerkingsproject! Succes met de laatste rand blokken, je bent er bijna!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk plaatje, jullie zo saampjes op de bank! Je deken wordt hartstikke leuk, maar dat wist je natuurlijk al lang.
    Leuk om ook het geborduurde kussen op je bank te zien liggen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Corina,

    Wat ziet het er mooi uit!
    Gezellig met gezelschap!

    Groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach spooky vind je deken ook mooi, ze heeft een goede smaak hoor. Prachtige kleur heeft de deken zeg..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi wordt je HAL! Ik ben er echt jaloers op en in zo'n keitoffe kleur, helemaal mijn ding :) En lekker warm en knus is hij dat merk je aan de poes....
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is al een hele deken geworden, Corina. Prachtige kleur ook. Spooky steekt er mooi bij af. Dat is voor het contrast :))
    Gezellig hoor, dat hij er zo knus (en soms misschien een beetje lastig) bij komt liggen.
    Je fimootjes vind ik ook schattig. Ik moet ook nog ergens wat creaties van lang geleden hebben... roosjes, en zo, en kleine beertjes... Wat hebben we toch veel uitgeprobeerd in de loop der jaren, hè?
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!