woensdag 14 juni 2023

Fotoblog week 23

 

Maandag 5 juni, 23 graden. 




Deze week hadden we gasten uit Nederland, dus niet zo veel foto's gemaakt eigenlijk. Tenmiste niet op de gewone wandelingetjes en van de tuin. En de hond is loops en vond het warm, dus we hoeven minder vaak en minder ver met haar nu even. 

Dinsdag was het Zwedens Nationale dag, normaal betekent dat een extra vrije dag, maar ik heb toch nog een paar uurtjes gewerkt en een kleine bijdrage geleverd aan de toespraak tijdens de viering georganiseerd door de plaatselijke Rode Kruis groep. 

Zaterdag was ik vrij en had ik zin om te fotograferen... 




Eerst in het bos, en later in de tuin:


Deze schoonheid ontdekte ik nu pas, een Gelderse roos, die je hier niet heel veel ziet, en natuurlijk in het Zweeds heel anders heet, en gelijk gezorgd voor wat meer ruimte voor 'm... 





De grotere rhododendron begint ook. Zoals voorspeld niet zo vol als anders, want ik had 'm vorig jaar natuurlijk flink lastig gevallen door een bloemperk om 'm heen te graven. Ik kwam regelmatig een wortel tegen... 




Zondag





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!