donderdag 21 januari 2016

Wantjes af


Zo, de wantjes zijn af. Het viel me reuze mee eigenlijk, uiteindelijk heb ik ze toch in een week af. Het patroon is van CreaRiet. Het groene garen had geen label, is wel wollen garen. Het rode en bruine is Riihivilla Aarni, een Fins wollen garen, geverfd met natuurlijke verfstoffen, gekocht op de Zweedse Kerstmarkt in Groningen bij de stand van Alet Tienpont.


De versie waar ik voor viel tijdens die beurs was met pailletten versierd, maar dat leek mij met een klein kindje erbij niet zo handig. Uiteindelijk koos ik voor een houten kraal. Hier zie je de versierde en 'kale' versie naast elkaar.


Mijn handen blijven lekker warm, en gelukkig is het weer er nog eventjes naar om ze te dragen.

7 opmerkingen:

  1. Simpel zijn ze mooi, maar versierd zijn ze nog mooier! Echt mooi gedaan!
    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spontaan beginnen mijn handen te jeuken: die zijn leuk! Wil ik ook..... Die komen op het snel-maken
    Iijstje. Ik vind ze zo praktisch, deze modelletjes. Heerlijk warme handen op de fiets, en toch kun je alles doen met de vingers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love them you should sell them I would buy them!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig breiwerk! Mooie warme kleuren en een bijzonder motief... Dat moet een feestje geweest zijn om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zijn ze geworden, hele mooie kleuren!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn deze wanten mooi! Ben gelijk maar even volgster geworden van jou leuke blogjes.

    Creatieve groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!