dinsdag 3 november 2015

Muur


Deze muur heeft al een aantal wisselende creaties op zich gehad, maar nu was ik het geïmproviseerde rommeltje zat, haalde het een aantal weken terug eraf. Bij m'n vader vroeg ik een paar oude pruimenkistjes, die zijn lekker ondiep, de vlinder had ik al, en de matjes van houten staafjes met het hart erop heb ik een keer gekregen.


Zo heb ik goedkoop een leuke (vind ik zelf) muurdecoratie. In de kistjes kan ik steeds iets wisselends zetten. Nu heb ik wat rozenbotteltjes en mos uit de tuin en wat losse dingetjes die nog buiten rondslingerden, en een paar vilten dingetjes die niet helemaal ongehavend een motteninvasie hebben doorstaan. Zijn ze echt niet meer mooi, dan gaan ze gewoon weg.

1 opmerking:

  1. Da's een leuke muur! Wat een ontzettend leuk plan en zo kun je iedere keer wisselen...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!