vrijdag 30 oktober 2015

Eland


Op zoek naar iets anders, kwam ik een viltpakketje tegen van Atelier Anke, dat ik niet kon weerstaan. Er zat erg mooi vilt bij voor het hart en een koekvormpje in de vorm van een eland, dus dat werkte nog wel makkelijk. De eland is op het vilt geprikt met een speciale viltnaald. Het pakketje was lekker compleet, dus ik hoefde weinig te zoeken - kon lekker aan de slag. En wat vond ik het leuk dit weer eens te doen!


Aan beide kanten van het vilten hart is de eland geprikt, en het ging zo lekker en makkelijk de vorm goed te krijgen door het koeksteekvormpje. Dit ga ik ook doen met de ouderen op mijn werk!


Hij hangt nu voor het keukenraam, misschien krijgt ie met de Kerst wel een ander plekje, wie weet.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Dat van dat koekvormpje lijkt me ook handig voor kinderen. Ga ik ook proberen. Toevallig ben ik net van een vilten stofje een elandje aan het maken. Ook zo leuk om te doen maar te veel gepriegel voor de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Soms heb je opeens zin om eens een klein werkje te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje dit hartje en ik ben jaloers op de regelmaat van je festonsteekjes. Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!