dinsdag 5 mei 2015

Frivolité op Facebook




Samen met nog twee leuke frivolitédames hebben we een facebookgroup opgezet voor frivolité. In het Nederlands was er nog nauwelijks iets te vinden, dus daar moesten we iets aan doen!

Het is een gezellige groep, met beginners en gevorderden, waar iedereen z'n werk kan laten zien (leuk die diversiteit, heel fijn, heel grof, heel mini, heel groot... klassiek wit, moderne kleurtjes... alles komt langs!) en vragen stellen, ontmoetingen, nieuwtjes... super leuk!

De groep heet Frivolité in Nederland, wie weet zie ik je daar!

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik heb het nooit gedaan, maar vind het zo'n mooie hobby. In december kreeg ik van een lieve vriendin van mij 2 mooie kleedjes die haar moeder had gemaakt, lief hé?
    Mag je ook lid worden om alleen te volgen?
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jazeker ook dat mag, en wie weet krijg je zin om het ook eens te proberen!

      Verwijderen
  2. Leuk, ik heb me meteen aangemeld. Het is wel een hele tijd geleden dat ik mijn frivolite naaldjes heb gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your tatting with needles is done very well love this post!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!