zondag 13 juli 2014

Jurkje met hoofdband


Toen ik eenmaal wist dat we een dochter verwachtten, kon ik het niet laten aan een jurkje te beginnen. Het garen is sokkengaren geverfd door Atelier Kleurrijk Vilt en het patroon is terug te vinden op Ravelry (gratis patroon). Aan de achterkant zit een splitje met een knoopje. Het jurkje is in een geheel gebreid, zonder naden.


Ik had het eind april al af, maar wilde het nog niet laten zien, anders wist iedereen al wat het zou worden...

Via een ander blog vond ik een hoofdbandje en aangezien ik nog wat van het garen over had...


Het patroontje vind je HIER. De bloem komt van een ander blog: LINK.

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig setje! Dat zal Gwen mooi staan. Zo lief met dat hoofdbandje.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. At een schattig setje. Wat zal het haar prachtig staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is mooi geworden Corina.
    Ik zie het al voor me Gwen in dat setje.
    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk setje, heerlijk zo'n schattig jurkje en dan zo'n heerlijk tuttelig haarbandje erbij, wat zal dat lief staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk jurkje en met dat haarbandje om is het mooie meisje straks mama's (brei)modepopje.

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik snap dat je dat nog niet wilde laten zien!
    Het is een heel schattig jurkje en ik denk dat we er Gwen nog wel een keertje in zullen zien en dat haar trotse moeder daar wel een foto van maakt....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelijk had je om het nog niet te tonen! Maar nu kan ze binnenkort stralen in dit wondermooie jurkje met bijpassende haarband, supermooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!