donderdag 19 april 2012

De Ring


Weer een nieuw blok af voor de Hobbit-quilt, my Precious oftewel de Ring die Bilbo vindt en waar Gollum pas door een raadseltje achter komt...

Dit blok was lekker makkelijk, aan 1 stuk, en daarmee ook snel klaar. Het patroon vind je hier. Nu alleen het blok van april nog, dan ben ik helemaal bij. Ik heb al wel de kleuren uitgezocht voor dat blok. En het is natuurlijk een mystery, dus hoeveel blokken het uiteindelijk worden - geen idee, en wat er allemaal nog komt ... dat is ook een verrassing. Je ziet mijn bijdrage ook terug op het Fandom in Stitches blog. Zo leuk om al die versies te zien van hetzelfde patroon!

En omdat dit nu het zesde blok al is, vond ik het wel leuk even een overzichtsfotootje te maken:


2 opmerkingen:

  1. wat een mooie serie blokken is het al, ik vind het heel knap dat je een mysterie quilt aandurft, ik ben altijd bang dat het na een paar blokken tegenvalt en je niet blij meer bent met het ontwerp. Succes met het volgende blok. Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corina,
    Prachtige foto's van jullie uitje.
    En je quilt projecten zijn ook schitterend, knap hoor.
    Fijne dag, groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!