vrijdag 15 juli 2011

Dolfijn


Vandaag samen met mijn achternichtje (dochter van mijn nichtje) van 8 jaar oud deze dolfijn geprikt. Het was weer even geleden dat ik thuis met naaldvilten bezig was geweest, en dat was best wel weer een keer leuk. Was een gezellig dagje in elk geval, voor allebei.




Verder werd ik verrast met een hele berg wol en katoen. 






(Hier is al een doos voor mijn zusje vanaf, met blauw en grijs, en de sokkenwol voor oma. Nog genoeg over om te fantaseren wat we daar eens van gaan maken...)

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dolfijn, die is heel goed gelukt.
    En dozen vol garen (en breinaalden, als ik het goed zie, wat heerlijk om daar lekker in rond te snuffelen en te bedenken wat dat zou kunnen gaan worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!