zaterdag 30 juli 2011

Arsenic & Old Lace Afghan


Tja, als je dan even niet breit en de afghan op de bank laat liggen - wordt ie gelijk ingepikt! Levert dan wel weer een mooi plaatje op, toch? En het geeft gelijk een beetje idee van hoe groot de blokken zijn. 


Intussen ben ik halverwege de zijkant met de rand. Het gaat lekker. Wel wil ik graag de bovenkant doen, die steken zitten nu allemaal op (te kleine) stekenhouders. Als ik dat stuk heb gedaan kan ik zelf ook pas echt goed zien hoe het wordt. Het randpatroon is nu natuurlijk zo vaak herhaald dat ik het moeiteloos uit het hoofd ken en ook kan breien terwijl ik praat of tv kijk.


Maar natuurlijk brei ik niet alleen, ik ben ook bezig met allerlei andere dingen - maar dat krijg je nog wel te zien.

14 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi!!! Het lijkt wel een plaatje uit een handwerkboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Corina,

    dat ziet er zo mooi uit.Maar daar gaan wel wat uurtjes werk in zitten.
    Maar het is het wel waard.Heel mooi

    een prettig weekend wenst Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er zo als heel mooi uit en qua kleur past jouw poes er goed bij :)

    Je miezemieze quilt is prachtig !

    Fijn weekend nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, wat heb je voor een bijzondere kleuren- en stekencombinatie gekozen! Heel chic. Je kat geeft je eigenlijk een compliment door zo op je deken te gaan liggen. Lief hoor:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige afghan,leuke kleuren heb je gebruikt.
    Veel werk maar je hebt er ook wat moois voor.
    Veel plezier er van groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pláátje!
    Die deken is alvast helemaal goedgekeurd zo te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is turning out beautifully and your cat does indeed make the perfect picture with it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou hij is echt heel mooi geworden. En mooie kleuren ook.
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Corina,
    Schitterend wordt je gebreide deken, wow wat mooi.
    Je seizoenstafel is ook weer toppie.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je kleed prachtig geworden. Daar zitten heel wat uurtjes werk in.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat een slimmerd die Spooky, wie wil er nu niet zo een heerlijke deken betrekken.
    Hij wordt super mooi en vooral groot ja.
    Ongelooflijk, wat een werk.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In een woord prachtig.
    Super mooi gemaakt.
    Hele mooie kleuren.
    En wat een werk zit daarin.
    Groetjes en een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een plaatje, zowel je kunstwerk als je kat :-)
    Wat een werk maar wat wordt deze afghan prachtgi, sjieke kleur hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Corina,
    Bij toeval kwam ik op je site wat een prachtige deken is het geworden. Vind hem zo mooi dat ik meteen je vertaalde patronen heb bekeken en ben begonnen maar dan in grijstinten. Ben benieuwd of hij net zo mooi gaat worden als die van jou.
    Groetjes Taptique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!