donderdag 18 januari 2018

Luchtkastelen


Vandaag kan ik weer eens een update laten zien van Castles in the Air, het patroon van Papillon Creations waar mijn zusje Willeke en ik al een tijd aan werken, vanaf juli 2013 om precies te zijn. We begonnen in een lekker tempo met elke maand een deel af, maar daar raakte toch de klad in.


Dit keer mochten we een gezellige cottage borduren. Ik vond deze erg leuk om te doen. Dit was deel 18 trouwens, van de 24...


Grappig is dat we soms het patroon net verschillend interpreteren, en daardoor ook kleine verschillen te zien zijn. Nog afgezien van de verschillen door het kleurenpalet.


Omdat de laatste update al weer een tijdje geleden was, deze keer ook maar foto's van het totaalplaatje:


De volgende keer komt er een plaatje boven de zwanen, en daar kiezen we weer verschillend, ik het borduurtje (ook al is dat deze keer alleen kruisjes, zonder speciale steekjes) en zij het motiefje met speciale steekjes.



5 opmerkingen:

  1. Wat leuk om gezamenlijk zoiets moois te borduren.
    Het wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is heel mooi! En wat een verschillende uitstraling hebben jullie luchtkastelen, alleen al door de kleurkeuze... ,maar ook de licht/donker accenten.
    Meestal gaat het in het begin hard, maar na verloop van tijd komt de klad erin. Totdat je weer gemotiveerd bent! Komt uiteindelijk goed denk ik...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei mooi, en leuk, zo verschillend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. They are gorgeous works of art and what fun to have a sister to do this with😄💜😄

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!