zondag 14 januari 2018

Breien


Zoals ik gisteren al schreef, ik ben weer meer aan het breien. Dit moet een mouwloos vestje gaan worden, waar ik al in juni 2011 aan begon na een poging iets anders te maken met dit garen wat op niks uitliep. Het is heel dun, met lusjes en ik brei met naalden van 4mm... het patroon is op zich niet moeilijk, maar je moet er toch wel de aandacht bij houden en steeds kijken omdat het garen zo makkelijk mis steekt. Maar goed, het kan wel iets moois worden, en ik probeer nu toch steeds een paar naaldjes te doen. Het zijn lange naalden, want (gelukkig) maak je hierbij de voorpanden en achterpand aan een geheel. Hij gaat steeds mee op vakantie, dat helpt ook wel. Want eigenlijk zou die best eens af mogen. Doorbuffelen maar...

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!