dinsdag 10 januari 2017

Poppendag


De familie werd uitgebreid met drie beestjes, en die arriveerden in hun blootje. Dat kan natuurlijk niet hè, zeker niet in de winter. Dus snel aan het naaien en haken. De dansjurk van Mevrouw Kat past mevrouw Konijn ook, dat scheelt al.


Voor Meneer Beer naaide ik een broekje van een soepele tricot en haakte er een vestje bij. Later naaide ik van een dikke tricot nog een trui. Mevrouw Beer kreeg een gehaakt jurkje.


Dl is er blij mee in elk geval en wilde er graag bij op de foto. En ik vind het stiekem ook wel heel leuk gepruts om voor die geinige beestjes leuke kleertjes te verzinnen en te maken.

Nog meer Poppennieuws vinden we misschien wel bij:

8 opmerkingen:

  1. Oh alweer een uitbreiding van de familie, binnenkort wordt het huis te klein ;-) je maakte weer hele leuke kleertjes ervoor, gelukkig hoeven ze niet in hun blootje te poseren nu dankzij jou en dl kan lekker spelen nu!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die berenfamilie erbij. wat lief dat mevrouw Beer een jurkje van de Kat mocht lenen. Ik vind kleertjes maken ook erg leuk. Ik heb er dan niet over geschreven, maar ben er ondertussen wel stiekem mee bezig, sshhh, voor een van de volgende poppendagblogs :). liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! En wat een stralend gezichtje van jullie dochter!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo geinig! Meneer beer met dat brilletje... en zo'n stoere trui ... Geen wonder dat je dochter het zo leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig :) mijn dochter had zo vroeger het beertje.
    Mooi gemaakt, jij bent van vele (handwerk) markten thuis, leuk
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk aangekleed. Daar wordt je blij van net als je dochter er blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezelligheid met die diertjes. Ik begrijp goed dat Dl er heel blij mee is. Dan ben jij vanzelf ook blij........
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!