woensdag 25 januari 2017

Bezig met... breien


Vorig jaar heb ik een paar woensdagen besteed aan overzichtjes van de projecten waar ik mee bezig ben, nooit afgemaakt geloof ik. Maar laten we dan nu maar eens een nieuwe poging doen. Ik was bezig om het aantal projecten per techniek terug te brengen naar één. Tot nu toe was dat niet heel erg gelukt, alleen met het breien. Ik heb alleen nog dit project op de pennen staan.


Dit wordt een mouwloos vestje, en voorpanden en achterpand worden aan één stuk gebreid. Het schiet niet echt op, het breit niet super prettig. Maar ik doe nu toch wel steeds een paar naaldjes, dus het vordert wel langzaam maar zeker.


2 opmerkingen:

  1. I had a pattern like this a long time ago. In those days it was called a gilet! I hope you can get it done and reduce your WIPs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger had ik geen geduld voor een paar naaldjes per keer. Nu ik weet dat het echt wel een keer af komt wel. Wat knap zeg. Het wordt vast heel erg mooi.
    Liefs,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!