maandag 9 januari 2017

10e van de maand


Vorige maand was ik hier gebleven met het frettenborduurwerk. En zo aan het begin van het jaar, was ik ook wel nieuwsgierig hoeveel ik in 2016 hier aan geborduurd heb.


Dit was de foto van januari 2016, dus toch wel een aardig stukje gedaan in een jaar. Mag ook wel, want ik ben in juni 2010 al begonnen...

Maar nu ben je natuurlijk benieuwd wat ik deze maand erbij geprutst heb, nou ja toch weer een stukje verder:


en even een detail van de hoek waar ik bezig ben:


Wat denken jullie, zou dit een affo kunnen worden in 2017?


4 opmerkingen:

  1. aan te zien hoe snel je gaat, ben ik zeker dat je deze afkrijgt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You've made remarkable progress in 2016 ! Remember all the other crafts you've done alongside. I know it will be completed in 2017 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt toch een groot stuk erbij gemaakt vorig jaar, we duimen dat het je dit jaar lukt om het af te krijgen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ccje hebt er een flink stuk bijgemaakt vorig jaar. Je hebt ook bijna een hoek,dicht. Ik denk dat het je gaat lukken dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!