dinsdag 3 januari 2017

poppendag


Kijk nou wat ik vond op zolder, deze maakte ik op de basisschool, ik denk dat ik een jaar of 10 was of zo. Dit soort popjes worden overal gebreid geloof ik, en ik vond het wel leuk om te doen.


Mevrouw Kat wilde toch haar oude vestje weer terug, dus ik peuterde de lijm eraf, en de pluizen, en nu heeft het vestje een drukknoopje en een nieuw sierknoopje. Ik vond nog een ooit begonnen haakwerkje waarvan ik maar amper meer wist wat het moest worden - daar maakte ik een ruime boodschappentas van, en een staaltje stof werd een rokje... En dl vindt het super leuk al die kleertjes voor de beestjesfamilie, dus dat stimuleert ook.

Even kijken of er nog meer poppennieuws is bij:

Es,
Jannie,
Prie Praat,
Ria 
Rita,
Rozemarijn en
Sandra!
Tinne

5 opmerkingen:

  1. Mevrouw Kat is een echte dame hoor!
    Zo'n popje maakte ik ook op school en ik heb er later thuis ook nog wel gebreid. Pasgeleden kwam ik ze weer tegen en nu staan ze op m'n to-do lijstje, want ik vind ze nog steeds ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo...dat popje, ja! Ook ik maakte zo ééntje, hihi.
    Zo leuk, misschien eens doen met een van mijn nichtjes.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook een geweldig leuk patroon van dat popje. Wat leuk wat je al met kleur kan doen, hé!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een dametje die mevrouw Kat. Prachtig. Het popje ziet er ook al zo lief uit. Leuk! groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die popjes blijven leuk, onlangs verschenen ze nog in een nieuwe uitgave van libelle, ik maakte er ook al. Mevrouw Kat werd weer heel netjes uitgedost door je!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!