maandag 19 oktober 2015

Maandag bloemetjes


Hopelijk verveel ik jullie niet met de zoveelste maandag met bloemetjes. Zelf vind ik het wel leuk om er zo een vaste dag voor te hebben en elke week te streven naar een update. Deze week kwam ik aan weinig ander handwerk toe, dus lekker veel zeshoekjes erbij.


Ik verzamel steeds een stapeltje op een hoekje van de kast, en ben ik dat zat, dan maak ik een foto voor ik ze in een tasje bij elkaar steek.


En als het dan weer een serieus voorraadje is in de tas, dan probeer ik een momentje te vinden om er weer een paar vast te zetten. Intussen heb ik 14 rijen met 14 zeshoekjes aan elkaar zitten, dat zijn er dus 196, en 20 losse bloemetjes.




1 opmerking:

  1. Wat ongelofelijk veel bloemetjes heb je al gehaakt! Ik bewonder je discipline om er meteen een geheel van te maken,

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!