maandag 5 oktober 2015

13x13 bloemetjes


Het is weer maandag, en dus weer tijd voor de bloemetjes. Intussen zitten er 13 rijen van 13 zeshoekjes aan elkaar, 169 dus. En na deze actie had ik nog 14 losse bloemetjes over. 183 in totaal maakt dat.


Gek genoeg verveelt het me nog steeds niet, en af en toe ben ik te moe om iets ingewikkelds te doen 's avonds, dus haak ik maar bloemetjes. Het patroon ken ik natuurlijk al lang uit mijn hoofd. Want je zou het misschien niet zeggen door het kleurgebruik, maar al deze zeshoekjes zijn volgens hetzelfde patroontje gemaakt.


Hij meet intussen 92x110 cm, maar hij mag van mij nog wel groter, dus ik kan nog lekker door haken. Onderstaande bloemetjes waren hierbij al meegeteld.


En deze zijn er weer bij:


6 opmerkingen:

  1. Ik ben er ook mee bezig, je kunt er zo heerlijk mee variëren! Het wordt een echte herfstuil, als je 'm zo ziet liggen. Beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en wat een mooie herfstkleuren! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en wat een mooie herfstkleuren! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit en warme kleuren. Veel plezier verder met het haken. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi, Corina! En wat is jullie dochtertje alweer groot...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!