donderdag 8 oktober 2015

Sneeuwster


Het eerste patroontje van de workshopdag van de Frivolité(k)ring is af. Hier was ik zaterdag aan begonnen, en omdat ik al aan zoveel dingen bezig ben en nog meer plannen heb, heb ik dit patroontje met twee spoeltjes gelijk afgemaakt. Misschien ga ik er nog iets mee doen, maar voor nu ligt het af te wezen bij wat andere werkjes in Scandinavische sfeer (het enige plekje in huis waar blauw is te vinden). Het oorspronkelijke patroon is van Corina Meyfeldt. Neem vooral eens een kijkje op haar blog, daar staan nog meer leuke patroontjes met uitleg hoe ze het gedaan heeft. En dit patroon staat daar ook (in het Engels) LINK.

Er waren nog 2 patroontjes met garen van zaterdag over, die heb ik weggelegd. Dit neemt zo makkelijk mee op vakantie.

3 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!